mIRC Home    About    Download    Register    News    Help

Print Thread
#252397 08/04/15 07:22 AM
Joined: Apr 2015
Posts: 8
P
Nutrimatic drinks dispenser
OP Offline
Nutrimatic drinks dispenser
P
Joined: Apr 2015
Posts: 8
If some one use the ! commands for the bottalk.
the bot give the following error:
Code:
[09:15]  ->> ERROR:clsScriptAlias:2000:Function:Execute Error Number:5 : Invalid procedure call or argument


The bottalk code:
Code:
on *:TEXT:!wolfie:*:/me Sorry $nick maar Wolfie is van mij afblijven dus.


What the error about and how do i fix this problem?

Joined: Feb 2003
Posts: 2,812
Hoopy frood
Offline
Hoopy frood
Joined: Feb 2003
Posts: 2,812
Need to get a little information about your mIRC client.

What values does the following command spit out:

//echo -a $os $version $md5($mircexe,2)


Well. At least I won lunch.
Good philosophy, see good in bad, I like!
Joined: Apr 2015
Posts: 8
P
Nutrimatic drinks dispenser
OP Offline
Nutrimatic drinks dispenser
P
Joined: Apr 2015
Posts: 8
Originally Posted By: Raccoon
Need to get a little information about your mIRC client.

What values does the following command spit out:

//echo -a $os $version $md5($mircexe,2)


Im using a IceChat 7 bot
The full script for bottalk:
Code:
on *:TEXT:!wolfie:*:/me Sorry $nick maar Wolfie is van mij afblijven dus.
on *:TEXT:*wc*:*:/me Oke $nick doe ze de groetjes van deze room en handjes wassen he.
on *:TEXT:!Tequilla:*:/me Ja wadde $nick , Tequilla is een Bitch als ze kwaad is dus oppassen geblazen.
on *:TEXT:!sex*:*:/me $2 ik wil sex met u maar dan liefst dat operatoren hier het niet weten anders worden ze jaloers..
on *:TEXT:!lol:*:/me wat is er zo grappig $nick want ik wil mee lachen.
on *:TEXT:!fu:*:/me u2 $nick .
on *:TEXT:!Boobs:*:/me Tequilla dit is voor u:  Show them to me....... Show them to me..... set those puppy's freeeeee. .
on *:TEXT:!Angel:*:/me $nick oppassen Angel is een sexy bitch die duivels achter de hoek komt kijken of je wel braaf bent..
on *:TEXT:*kut*:*:/me $nick waar is die kut ik wil da ook zien.
on *:TEXT:!link:*:/me $nick zegt geen links in de room zetten doe dat in prive anders kick en ban.
on *:TEXT:*brb*:*:/me He he niet te veel poepe he $nick wij willen ook wat.
on *:TEXT:*bbl*:*:/me BBL dat was toch een bank in België he, dus waarom ga je dan weg $nick .
on *:TEXT:!mama:*:/me Angel is mijn ma en als ge wilt kan je ze kopen voor 5 kamelen. $nick hebben we een deal?
on *:TEXT:*deal*:*:/me oke $nick ik zal u contacteren met het adres.
on *:TEXT:*wb*:*:/me Wie is er terug $nick ?
on *:TEXT:!room:*:/me Je kan het volgend commando ingeven /join #(roomnaam) om naar hier te komen $nick ?
on *:TEXT:!aai*:*:/me $nick aait door de wilde haartjes van $2 tot $2 begint te spinnen van plezier!
on *:TEXT:!aaibaar*:*:/me $nick zou graag eens weten wat de aaibaarheidsfactor van $2 is!!! :twisted:
on *:TEXT:!aambeien:*:/me ...rrrrrrrrrr, met slagroom
on *:TEXT:!aandacht:*:/me $nick wilt aandaaaaaaaaaacht!!! Dus roep eens even op $nick !!!
on *:TEXT:!aanvragen*:*:/me $nick zet zich op de knie voor $2 en pakt haar hand. Hij kijkt eens diep in haar ogen. { $2 wil je met mij?} Oh kijk is hoe lief! (l)
on *:TEXT:!achterbank*:*:/me $nick zit liever op de achterbank van de auto met $2. Daar is meer ruimte {:$} !
on *:TEXT:!addicted*:*:/me $nick kan niet meer zonder $2. Die moet $2 gewoon hebben.... 'aaaah... zaaaalig'
on *:TEXT:!adios*:*:/me Amigos!! $2 gaat ons zonnig paradijs verlaten! :(:(
on *:TEXT:!adore*:*:/me $nick bevestigt hierbij dat hij/zij 'acros' is van $2 gni gni gni {:$} Is the drool noticeable?? :p
on *:TEXT:!af*:*:/me kan ge weer nie met uw poten van $3 blijven, $2 :p
on *:TEXT:!afdrogen*:*:/me $nick pakt een reuze strandhanddoek en slaat die over $2 . $nick droogt $2 helemaal af... let's play again :P
on *:TEXT:!afgang*:*:/me $2 maakt weer es ne groten afgang zenne:p How low can you go $2 ? :mrgreen:
on *:TEXT:!afk:*:/me $nick is Away From Keyboard :mrgreen:
on *:TEXT:!afwas*:*:/me $nick heeft nog afwas van een hele week staan, zou $2 $nick niet willen komen helpen?
on *:TEXT:!afwijzen*:*:/me Sorry $2 maar je maakt geen indruk op $nick en $nick wijst je aanbod dan ook vriendelijk af. Volgende keer meer geluk $2 !
on *:TEXT:!algen*:*:/me $nick geeft $2 een gratis algenbehandeling
on *:TEXT:!alternatief*:*:/me $nick gooit een emmer water over $2 zijn/haar hoofd. Afgekoeld en gewassen sie :-)
on *:TEXT:!amateur*:*:/me $nick vindt %2 toch maar een amateurke zenne
on *:TEXT:!ambeteer*:*:/me $nick ambeteert $2 tot $2 een mep geeft aan $nick ! 't Zal gaan zeker $nick ?
on *:TEXT:!antwerpen:*:/me antwerpen boven!! Zuipe zuipe da kunnen we goe, da kunnen we al blindelings ....OLé
on *:TEXT:!antwerpen2:*:/me Antwerpen leeft! Antwerpen lacht! Antwerpen is een stad vol met pracht... vrouwen , NOT :p
on *:TEXT:!antwerpen3:*:/me Antwerpen leeft! Antwerpen lacht! Antwerpen is een stad vol met pracht... mannen , NOT :p
on *:TEXT:!appel*:*:/me hier se $2 nen lekkeren appel om uwen dorst te lessen :p:p
on *:TEXT:!applaus:*:/me And the crowd goes wild. 'jeeej' applaus !!!
on *:TEXT:!asbak*:*:/me blijf van mijn gat $2 of ik sla met de asbak
on *:TEXT:!ass*:*:/me sjeek yur seksy poepeke, $2 !
on *:TEXT:!auw*:*:/me AAaaauw! $2 mept eens niet zo ontzettend hard! $nick heeft pijn! AAaauww! :(
on *:TEXT:!b-day*:*:/me $nick wenst $2 een hele gelukkige verjaardag toe !!!!! :p
on *:TEXT:!babysit*:*:/me $2 is toe aan een betterfoodje met banaan en sinaasappel, en straks zijn/haar poepke poederen en pamperke aantrekken!
on *:TEXT:!babyskin*:*:/me $nick heeft een scheermesje bovengehaald. scheer scheer scheer. oooh een helemaal gladde huid. Dat zal $2 niet erg vinden. Geef maar gauw een kusje, $2 {;-)}
on *:TEXT:!bacardi*:*:/me hmm lekker spul die bacardi, $2 flipt gewoon op bacardi ...
on *:TEXT:!back*:*:/me $nick is terug klaar om te tetteren! :twisted:
on *:TEXT:!bad*:*:/me $nick neemt $2 mee voor een gezellig baduurtje, haal dat eendje en die badolie maar al boven {;)} 8)
on *:TEXT:!badjas*:*:/me $nick vraagt who took my badjes ? Ho, $2 took my badjas , give it back of sebiet no koffiekoeken for you hé:D
on *:TEXT:!bailey*:*:/me lekker en zoet, plakt aan je lippen, dat doet $2 zo goed!!
on *:TEXT:!bakken*:*:/me $nick steekt $2 in een bakplaat doet er wat uitjes en andere tuingroenten op , in de zoo hebben ze ook graag vlees dat wat smaak heeft
on *:TEXT:!ballon*:*:/me $nick koopt een grote hartvormige ballon voor $2 Oooh, hoe lief toch ! Zeg $2 loop er maar mee door de hele stad en laat hem zien aan iedereen {;)}
on *:TEXT:!banaan*:*:/me $nick ziet hoe $2 uitglijdt over een bananenschil! Gaan met die banaan!
on *:TEXT:!bananenboom:*:/me Mmmm... wie hangt daar in die bananenboom? 't Zal $nick toch nie zijn zeker?
on *:TEXT:!bb*:*:/me $nick ziet graag de borsten wiebelen van $2 terwijl ze jumpt
on *:TEXT:!bbl:*:/me $nick will Be Back Later! {;)}
on *:TEXT:!bbq:*:/me $nick wilt stampiiiiiiiiiii's in looksaus *G*
on *:TEXT:!bed*:*:/me $nick loopt vlug naar de slaapkamer smijt het bed open, roept $2 om naast hem/haar te komen liggen, euh, om wat te doen!!! braaf zijn he daar !!!
on *:TEXT:!bedje*:*:/meHet bedje van $nick is opgedekt en netjes. Ziezo, dan kan $2 seffens het weer helemaal overhoop wroeten. Roefel Roefel. :-)
on *:TEXT:!beerke*:*:/me Wie is het leukste beerke van de chat? $2!
on *:TEXT:!beest*:*:/me $nick hangt het beest uit met %2 tot in de vroege uurtjes...
on *:TEXT:!begraven*:*:/me $nick graaft een putje en steekt $2 erin. $nick smijt het putje dicht en %2 is levend begraven. Gelukkig zit dat rietje er nog om $2 te laten ademen eh!
on *:TEXT:!beloon*:*:/me $nick beloont $2 met een stuk chocolade
on *:TEXT:!beloven*:*:/me $nick vindt dat $2 veel belooft, maar dat er iets van komt? Belange niet manneken, belange niet!
on *:TEXT:!bench*:*:/me $2 is weer een stout hondje vandaag laten we hem haar is effe in de bench afkoelen ?
on *:TEXT:!benen*:*:/me $nick kijkt eens naar de sexy benen van $2 rawrrrrrrrrrrrwoef !!!!
on *:TEXT:!bepotel*:*:/me ... $nick bepotelt het lekkere lijf van $2 ewa :p
on *:TEXT:!bepotelen*:*:/me ...$nick bepotelt het lekkere lijf van $2 ewa :p
on *:TEXT:!bergen*:*:/me amai kzit hier precies tussen de bergen :grrr: %2 doe uw bloes toe :p
on *:TEXT:!bespring*:*:/me $nick ziet $2 lopen, vliegt erop af en bespringt $2 , loooool , wat een zicht :)
on *:TEXT:!beterschap*:*:/me $nick wenst $2 veel beterschap... Zal ik je anders komen soigneren? {;)}
on *:TEXT:!betoverd*:*:/me $2, $nick is betoverd door jou, helemaal weg van jou
on *:TEXT:!betrapt*:*:/me $2 & $3 ? Elaa, holaa…wa zijde gullie daar allemaal aant doen? Nu hebben ze et gezien zenne…BETRAPT!!!:p:p
on *:TEXT:!betterfood*:*:/me $nick zingt betterfood hier , betterfood daar, betterfood in het fruitpapken van $2 {;-)}
on *:TEXT:!betweter*:*:/me $2 wil altijd alles beter weten... volgens mij is $2 een bedweter!
on *:TEXT:!bewijzen*:*:/me $2 leg dan maar de bewijzen op tafel:p:p
on *:TEXT:!bezig:*:/me $nick is goe bezig, ook al zeggen ze van ni :p
on *:TEXT:!bicky:*:/me $nick heeft KEI veel zin in een heeerlijke Bicky. Wie trakteert??? {:$}
on *:TEXT:!bicky*:*:/me $nick geeft $2 een tasty Bicky... Hoor $2 rare geluidjes maken van genot... Lekker he!
on *:TEXT:!biefstuk*:*:/me heeft er iemand ne rauwe biefstuk voor $2, want met blauwe ogen staat die niet zenne :p
on *:TEXT:!bijt*:*:/me $nick vindt $2 zodanig lekker dat $nick het niet kan laten om es zalig in $2 te bijten !!! njam ;)
on *:TEXT:!bil*:*:/me $nick knijpt in $2's billen, lap... plets... $nick krijgt een klets op zn kaak, woeeeeaaaaaaaa
on *:TEXT:!binnen*:*:/me $nick ziet %2 binnenkomen en vraagt: "Kon je me weer niet missen $2 ???"
on *:TEXT:!bir*:*:/me $nick duikt op achter $2 en trekt $2 's onderbroek helemaal in een bir! Ziet $2 daar nu staan met die rooi kaakskes! Hahaha!
on *:TEXT:!blaat*:*:/me $2 roept mweheheheheheheheheeeeeeeeh
on *:TEXT:!blaat:*:/me $nick doet blaat
on *:TEXT:!blaf*:*:/me $nick blaft is naar $2 *blaf* *blaf*
on *:TEXT:!blah*:*:/me Jah,$nick , idd, heel blah.
on *:TEXT:!blauw*:*:/me $2 heeft zo'n ongelofelijk blauwtje gelopen dat ie er alle kleuren van de regenboog van uitslaat :s
on *:TEXT:!blijven*:*:/me $nick pakt $2 bij 't haar en roept es goe in $2 's oren, HIERBLIJVEN gij !!!
on *:TEXT:!bloem*:*:/me (f)If a kiss was a flower, $nick would give $2 a garden!(f)
on *:TEXT:!bloemen*:*:/me $2 zet maar uw compostvat klaar, $nick is daar met bloemekes :)
on *:TEXT:!bloemkolen*:*:/me $nick zingt uit volle borst voor $2 kheb heeeeeeeeeleeeee grote bloemkolen , bloemkolen , bloemkolen , kheb hele grote bloemkolen helemaal die van jou
on *:TEXT:!blond*:*:/me $2 is blond zeker manee zie naar Touschke dies pas echt blond:p
on *:TEXT:!bloos*:*:/me $nick begint helemaal te blozen van de charmante uitspraken van $2 ... oooh {:$} {:$} {:$}
on *:TEXT:!bloosbol*:*:/me de $2 is weer goe aant bloze zo'n van die rode kaakskes op da schattig {gezichtje:$:$:$:$}
on *:TEXT:!bloosje	$2 zou beter nick verandere naar bloosje want bij elk lief kusje of knuff'ke krijgt em/ze rooie kaakskes {;)} :p
on *:TEXT:!blow*:*:/me blow a kiss to the beautiful lady with the name that whispers $2 (k)
on *:TEXT:!blush*:*:/me $nick kijkt es diep in $2's ogen en oohhh jaaa !!! $2 begint te blozen !!! :p
on *:TEXT:!boem*:*:/me $nick neemt een lont, steekt die in $2 's poep. $nick steekt het vuurtje in gang.... 4 3 2 1 BOEEEEM !!!
on *:TEXT:!boevrouw*:*:/me tis voos en sluw maakt je chat zuur tis $2 de boevrouw :p woehahaha {;)}
on *:TEXT:!boikdanse*:*:/me $2 zwiert eens met dat kontje,zwaai zwaai poepiedraai,zie die buik eens gaan,rrrrrrrrr
on *:TEXT:!boks*:*:/me $nick geeft $2 nen boks, lap plets boem, "schoon zicht %2 met een blauw oog"
on *:TEXT:!boksbal*:*:/me $nick gebruikt $2 als boksbal, zie die ballekes es over en weer vliegen :):):) :lol:
on *:TEXT:!boobyknuff*:*:/me whiiiii een boobyknuff van $2
on *:TEXT:!boogschutter:*:/me de beste , de liefste , de knapste ze zijn allemaal geboren onder het sterrenteken boogschutter
on *:TEXT:!boomzaag*:*:/me $2, straks is heel het regenwoud weg als ge zo voort blijft zagen!
on *:TEXT:!boos:*:/me hmmmm $nick is boos:( laten we daar met zen allen iets {aandoen;);)}
on *:TEXT:!bored:*:/me $nick verveelt zich, helpt es mee mensen !
on *:TEXT:!borstkas*:*:/me Als ge ne keer een echte stoere borstkas wilt zien moe ge keer bij de $2 gaan flash'e:):p:d
on *:TEXT:!boswandeling*:*:/me $nick vraagt aan $2 wil je samen met mij een boswandeling maken of eentje drinken ;)
on *:TEXT:!bot:*:/me Ik ben een bot (robot) en kan niet chatten. Ik voer enkel uit wat mijn programmeurs mij hebben geleerd.
on *:TEXT:!botientje:*:/me Ik ben een botien (robotien) en kan niet chatten. Ik voer enkel uit wat mijn programmeurs mij hebben geleerd.
on *:TEXT:!bounty*:*:/me $nick wil ook wel eens bijten in de bounty van $2
on *:TEXT:!boxer*:*:/me $2 , voor jou doe ik speciaal mijn mooiste boxershort aan !!! {;-).}
on *:TEXT:!braaf*:*:/me $2 , ge zijt een echte brave gij, ne keppekindje!
on *:TEXT:!brains*:*:/me ... $nick maakt $2 volledig klaar voor een lobotomie, dat zal hem/haar goed doen se
on *:TEXT:!brb:*:/me Oooooh! $nick gaat ons eventjes verlaten :(, maar $nick komt zo dadelijk terug! :D
on *:TEXT:!brecht:*:/me Brecht , wat valt daar nu over te vertellen ? niks , nada , nul .
on *:TEXT:!bril*:*:/me hey $2, uw brilleke verloren misschien, $nick zegt dat ge beter moet lezen want ge zit precies met uw gat in de woestijn te zien!:p
on *:TEXT:!broek*:*:/me $nick trekt de broek van $2 naar beneden hehehehheheeh ziet %2 daar staan mee zen pietje {;)} {;)}
on *:TEXT:!brr*:*:/me $nick trilt van de koude, of is het van iets anders? $2?
on *:TEXT:!brugge:*:/me zie je van bruhhe, zet je vanachtren, je moe vanvoren in de reeke nie gon stoan :-)
on *:TEXT:!buig*:*:/me $nick buigt nederig voor $2 ! Respect!
on *:TEXT:!buik:*:/me $nick gaat lekker op onderzoek op de leuke vlaktes in het centrale gedeelte van $2 kijk es of je wat lager niks interessant vindt $nick 
on *:TEXT:!buis*:*:/me amaai $2 zoveel buizen, zijt gij voor loodgieter aan het studeren ofzo :(:p
on *:TEXT:!buktu*:*:/me ...euhm $2 kunt u even de zeep voor me oprapen aub
on *:TEXT:!bumpy*:*:/me $nick bumpt en sjeekt tegen da lekker kontje van $2 rrrrrrr ooh yeah :p
on *:TEXT:!bwc*:*:/me he $2 , was het gezellig op de wc? :lol:
on *:TEXT:!cake*:*:/me $nick heeft een heerlijke chocoladecake gebakken voor $2 , je wil wel vast een stukje hee, $2 {;-)}
on *:TEXT:!cam*:*:/me $2 om bij de chippendales te mogen, ga je eerst toch nog wat moeten oefenen...:mrgreen:
on *:TEXT:!cammen:*:/me cammen... maar eerst wassen en knippen! {;)}
on *:TEXT:!caps*:*:/me $2, geen hoofdletters aub :)
on *:TEXT:!castratie*:*:/me $2 was da nu echt nodig om da klokkespel uit dien kerktoren te gaan stelen!!! :p
on *:TEXT:!cava*:*:/me Laten we gezellig genieten van een glaasje, eeeeh een paar flessen cava $2 ? :-D
on *:TEXT:!cb:*:/me Halooo! Wordt eens wakker iedereen,...slaapkoppen.. hier is $nick !! seeeeeg!! Pfff.......zijn julie weer aan het cyberen !!!
on *:TEXT:!cc*:*:/me $2 Geen cijferchat aub!
on *:TEXT:!cecemel*:*:/me $nick kan niet van den Baileys blijven, die kapt dat binnen als ware het chocomelk. :p
on *:TEXT:!champagne*:*:/me $nick ontkurkt een Champagnefleske, en gaat er es goed van gaan genieten met $2
on *:TEXT:!chatbed*:*:/me kan er iemand eens helpen met $2 zijn bedje hier op te zetten, want $2 geraakt precies niet van de chat :s:s
on *:TEXT:!chatregels:*:/me $2 ga naar http://www.chat.be en daar klik je op 'chat', en daarna op 'chatregels'
on *:TEXT:!chatverslaafd*:*:/me $nick vindt $2 een chatverslaafde, die zit meer op de chat dan wa anders :-/
on *:TEXT:!chocola*:*:/me $nick trakteert $2 op een chocoladefestijn... njammie njammie... zie die $2 eens smullen
on *:TEXT:!chocomelk*:*:/me $nick geeft $2 een lekkere mok warme chocomelk ''''''] ''''''] ''''''] '''''']... mmmmmmmm
on *:TEXT:!chouffe*:*:/me $nick geeft $2 ne heeeeeerlijke frisse chouffe van het fleske.. mmmmmm (b)
on *:TEXT:!clavier*:*:/me Da was geen typfout $2 da was da clavier...:o ik kan der toch ook ni aandoen da die toetse altijd wissele van plaats e :p:p:p:p:p:p
on *:TEXT:!clerckeren*:*:/me $2 kan ge nog meer zagen dan clerckn ja :p
on *:TEXT:!cliche:*:/me ...rozen verwelken, schepen vergaan, idiote clichés blijven helaas bestaan :)
on *:TEXT:!cola*:*:/me $nick schenkt nen lekkere cola uit aan $2
on *:TEXT:!cola:*:/me $nick gaat om een lekkere cola!
on *:TEXT:!condoom*:*:/me $nick trekt ne condoom over $2 's lijf :p
on *:TEXT:!confetti*:*:/me $nick pakt een polleke confetti,steekt da achter zijn/haar rugske,benaderd $2 ,en vreteeeeuuuh maar dien handel....looool(a) :p
on *:TEXT:!cool:*:/me $2 is zo cool dat die zelfs de heetste ster laat bevriezen {:s;):p}
on *:TEXT:!copovich:*:/me Streng, maar rechtvaardig! (a) Niet, te zachtaardig. Zet al die zakkenwassers maar is in hun ondergoed. Streng..., Het moet!!! :evil:
on *:TEXT:!crazy*:*:/me $nick is helemaal honderd procent stapelgek van $2 . Zotter kan nie meer !!!
on *:TEXT:!creme*:*:/me $nick doe nie liever dan $2 trakteren op cremmekes :)
on *:TEXT:!cromb*:*:/me ... $nick slaat wa op $2 tot ze er niet Miss uitziet
on *:TEXT:!cupido*:*:/me Cupido schiet weer met pijlen. Oei Oei. Tsjjjjafff... recht in het hartje van $2 . Daar zit $nick voor iets tussen.
on *:TEXT:!cute*:*:/me $2 ur cute... hihihi... vewwie kjoet :))
on *:TEXT:!cyber*:*:/me $2 , deze taal is niet geschikt voor in de main gelieve naar cyber te gaan
on *:TEXT:!dactylo*:*:/me $2 : met die vingers kunde al smossen kunde da eens gebruiken op je toetsenbord ook :p
on *:TEXT:!dada*:*:/me $nick geeft nog een hartverwarmend knuffeltje en een lief zacht kusje aan $2 voor dat $2 ons hier verlaat… We gaan je missen $2 …
on *:TEXT:!dames:*:/me Zeer gevoelige onmisbare prachtige wezens die de natuur heeft geschapen, ... sommige toch :p
on *:TEXT:!dans*:*:/me $nick vraagt $2 ten dans. Hey D.J. zet eens een zwoele sensuele slow op. Dan kunnen $nick en $2 eens lekker samen aan elkaar plakken op de dansvloer. {:$}
on *:TEXT:!dansen*:*:/me Zeg $2 , $nick wil eens met je dansen... maak allemaal plaats op de dansvloer!
on *:TEXT:!dansje:*:/me $nick doet een dansje {\\o} {\o>} {\o/}
on *:TEXT:!dashboard:*:/me Paradise by the dashboardlight ... voor $nick en zijn/haar schatje
on *:TEXT:!deegrol:*:/me $nick loopt achter $2 legt hem/haar aan de ketting en klopt eens heel hard met den deegrol , ha gij wilt stout zijn *G*
on *:TEXT:!defirmin:*:/me ...da klopt ier nie :p
on *:TEXT:!deugniet*:*:/me Ondeugender dan $2 kan niet meer, $2 deugt van langs geen kanten!!
on *:TEXT:!deur*:*:/me Kom binnen $2 , (maar doe wel die deur dicht!!), brrrrr anders tocht het zo!!!!
on *:TEXT:!dieet*:*:/me $nick nodigt $2 uit om een speciaal dieet te beginnen, zin om calorietjes te verbranden ?
on *:TEXT:!dikkenek*:*:/me zou $2 beter geen trui dragen met een grote brede kol want ik denk dat er opeens hormonen zijn toegediend of is dat mss u dikke nek:p:p
on *:TEXT:!diploma:*:/me $nick heeft zijn diploma alvast op zak :mrgreen:
on *:TEXT:!djeez:*:/me pff, was me da hier .. *zucht*
on *:TEXT:!dobbel-palm:*:/me (b)(b) $nick tapt nen dobbel dobbel palm palm vant vat voor $2 (b)(b) alsteblief alsteblief santé santé (b)(b)
on *:TEXT:!dochter:*:/me $2 is $nick zijn/haar dochter
on *:TEXT:!dodo:*:/me mijn oogjes vallen toe! dus ik kruip in mijn nestje en ga dodo doen! tot morgen iedereen !!! (k)(k)(k)
on *:TEXT:!doef*:*:/me $nick slaat zijn/haar sacoche op $2 zijn/haar bakkes...doefffffffff
on *:TEXT:!doei:*:/me met diep spijt en verdriet moet ik jullie vermelden dat $nick dit kanaal gaat verlaten... snif...snotter..snif..snotter... see you next time !!! Doooeeeiiii !!!
on *:TEXT:!doop*:*:/me al de tettergatte komme samen en nemen $2 vast sleuren die mee naar het chatwater en plons diene is gedoopt zi loool :p:p:p
on *:TEXT:!dopr:*:/me Moet ik nu heel den tijd met $nick staan tettere ofzo :o tis hier vo de rest te stil ze :cry: laat mij ni in de steek ik ben ma een botje :cry:
on *:TEXT:!douche*:*:/me $nick kruipt es onder de douche, met $2 ??????
on *:TEXT:!dousj*:*:/me $nick zet stiekem de douchekraan boven $2 zijn/haar hoofd open ! Mja nu is die wel DRIPPING wet !!
on *:TEXT:!draaibinnen*:*:/me $nick geeft $2 zo een lebber da die er nie goed van is en ter stond flauw valt.
on *:TEXT:!dreft*:*:/me $nick geeft $2 een lekkere dreft coctail, jihaaaaaa pisaaaang :p
on *:TEXT:!dromen*:*:/me de meeste drooomen zijn bedrog, maar als ik naast $2 wakker word dan droom ik nog ik voel je adem en zie je gezicht, je bent ene droom die naast me ligt {(l)(l):$:$}
on *:TEXT:!droom*:*:/me $2 , als ik van u droom, beleef ik de nacht van mijn leven en wil ik eeuwig blijven dromen... (s)
on *:TEXT:!drugs*:*:/me $2 : hulpmiddelen om happy te worden zijn hier overbodig... gelieve het onderwerp dan ook niet in het kanaal te bespreken! De firma dankt u!
on *:TEXT:!duffel:*:/me $nick wilt dolgraag in de funny farm komen wonen :P In ons psychiatrisch centrum waar WoRmS woont ! :D
on *:TEXT:!duh:*:/me Ik wil mo zegge Duuuuh :p
on *:TEXT:!duif*:*:/me djeeezessss $2 gij ze echt wel een simpele {duif:p;)lolz:)}
on *:TEXT:!duinen*:*:/me $nick gaat met $2 na de duinen amaai die doen veel zand opwaaien, zandstormen in belgië rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
on *:TEXT:!dump*:*:/me $nick dumpt $2 in een donker gat. :twisted:
on *:TEXT:!duracel*:*:/me $2 blijft maar gaan en gaan en gaan die heeft zeker duracellekes gestoken (Gaat tot 5x langer mee) :p:p:)
on *:TEXT:!dutch:*:/me this is flemish chatroom, so please speak Dutch over here. You can speak every language you prefer in private conversations
on *:TEXT:!duvel*:*:/me $nick geeft een lekkere duvel aan $2, met een rietje?
on *:TEXT:!duw*:*:/me $nick duwt $2 $3 -
on *:TEXT:!dwangbuis*:*:/me $2 opgelet de mannekes in het wit zijn daar om u veilig te vervoeren in een DWANGBUIS !!!!!!!!!!!!
on *:TEXT:!echo:*:/me ik ben op ik ben op ik ben op en ik zal et geen 3x zeggen eh:p
on *:TEXT:!eenzaam*:*:/me $2 voel zich in de steek gelaten, is er niemand die $2 kan troosten ??
on *:TEXT:!ego*:*:/me iedereen voetjes in de lucht want het ego van $2 komt voorbij
on *:TEXT:!ehbo*:*:/me $nick geeft $2 mond op mond, KIJK $2 knippert al met de oogjes {;)}
on *:TEXT:!eilanld*:*:/me $nick neemt $2 mee naar een onbewoond eiland. Hier zal niemand ons storen tijdens onze ... {:$}
on *:TEXT:!eng*:*:/me $2 is vreselijk eng :cry:
on *:TEXT:!ensifirum:*:/me let the biest go!!!M/
on *:TEXT:!espresso*:*:/me  $nick schenkt een goeie straffe espresso uit voor $2. Lekkere koffie voor mijn lieveke.
on *:TEXT:!eten*:*:/me $nick vraagt aan $2 , willen we samen een romantisch dineetje gaan doen bij kaarslicht $2
on *:TEXT:!excuseer*:*:/me Excuseer $2 , mag $nick er even langs? Dank je wel $2 !
on *:TEXT:!Eyjafjallajökull:*:/me ...stof genoeg om over te chatten
on *:TEXT:!f16*:*:/me $nick neemt een F16, zet die op de testbank, amai, 't is da nog nie snel genoeg voor $2 ?
on *:TEXT:!fail*:*:/me $2 fails harder dan $nick :o :o wat een fails hier!
on *:TEXT:!fanfare*:*:/me fanfare {de dorstige blazers uit Chattegem} heet $2 welkom
on *:TEXT:!fanta*:*:/me $nick schenkt nen lekkere fanta uit aan $2
on *:TEXT:!fart:*:/me $nick laat es een goei scheet! miljaar zo stinken dat dat nu doet! raamkes opeuh! :p
on *:TEXT:!fashionchick:*:/me FashionChick is het liefste meisje van de chat (k) :D
on *:TEXT:!fashionchick:*:/me FashionChick is het liefste meisje van de chat (k) :D
on *:TEXT:!fatamorgana:*:/me ...opdracht, hou tien vervelende chatters tien minuten onder water
on *:TEXT:!feesten:*:/me $nick wenst iedereen een prettige feesten toe !!!
on *:TEXT:!feestje:*:/me {\\o} {\o>} |o|
on *:TEXT:!festijn*:*:/me Jippppiiiiie !! Als $2 komt chatten dan is het feest hier. Tis feest, Tis feest, dat is hier nog nooit zo plezant geweest.
on *:TEXT:!fier*:*:/me Kijk $2, $nick is zo fier op $3 -
on *:TEXT:!fiets:*:/me $nick geeft $2 een fietske zodat die wat rapper mee kan met de chat! rijde maaaaaaaar :p {;)}
on *:TEXT:!fietske:*:/me $nick pakt zijn/haar fietske {;)} om es bij te trappen se :p :p want volgen is niet zijn/haar sterkste kant :p
on *:TEXT:!flash*:*:/me $nick gaat achter $2 staan en trekt het bloesje van $2 naar boven... whiiiiiiiiieieieieie tieteeeeeeeeeuuuuuhhhhhhh!!!
on *:TEXT:!flippeuh:*:/me man man man toch :s $nick is weer al HELEMAAL aant FLIPPEEEUH op chat... :p:p:p:p een goan $nick 
on *:TEXT:!flood*:*:/me $2 : gelieve horizontaal te typen :p we zijn geen machines eh (alle, ik wel eigenlijk {;-))}
on *:TEXT:!Flor*:*:/me $2 ... edde gij gedronken? Blaast es in het zakske! Alle rijkswachters hebben een snor, behalve Konings Flor!
on *:TEXT:!fluister*:*:/me $nick fluistert niets anders meer dan lieve woordjes in het oortje van $2 . {LOVE IS IN THE AIR, and my $2 is around...}
on *:TEXT:!fluit:*:/me $nick kijkt onschuldig in de lucht en fluit een deuntje... $nick weet van niets!
on *:TEXT:!foei*:*:/me ...amaai $2 ... da is foeiiiii
on *:TEXT:!fonkel:*:/me $nick zijn/haar oogjes fonkelen, hoe zou dat nu komen ? :p
on *:TEXT:!food*:*:/me $nick duwt een volledig hamburgerrestaurant in $2 zijn mond , smakelijk $2
on *:TEXT:!foodfight*:*:/me $nick begint met alle etensresten van op tafel naar $2 te gooien tot $2 helemaal smerig is
on *:TEXT:!forel:*:/me en vochtig dat da hier is :p
on *:TEXT:!foto*:*:/me $nick trekt een foto van $2 , lach is naar het vogeltje $2 :D
on *:TEXT:!fred:*:/me fredjes zijn ideaal als ze gestoomd worden samen met een wildsausje en jeneverbesjes of waren het keuteltjes {;)}
on *:TEXT:!friet	$nick geeft aan $2 een pakje friet met balletjes in tomaten saus en een dot mayonaise
on *:TEXT:!frigo*:*:/me $2 , $2 , ge staat weer veel te heet. We zullen u eens rap in de frigobox steken se...HOP naar Knokke! :p
on *:TEXT:!fruitsap*:*:/me hiersie $2 een vers geperst fruitsapje van $nick speciaal voor jou !!!
on *:TEXT:!fuiven*:*:/me WhIiiiiiiiiiiiii PaRtY $nick gaat samen met $2 Fuiven en gaan eens HeViG alle ReMMeN LOS gooien
on *:TEXT:!fun:*:/me Let the fun begin !! $nick is al goed op weg :)
on *:TEXT:!fuvalentijn:*:/me Valentijn? Daar doen wij niet aan mee!
on *:TEXT:!gaan*:*:/me lijk $nick altijd zegt .............bluvve goaaan :p:p:p Tot da we ni meer kunneuuuuh, en dan nog voort doen :p
on *:TEXT:!gabber:*:/me strak strak in men trainingspak pak kijk eenss hoe ik hak hak
on *:TEXT:!gad*:*:/me Gadverpielekes das pas lekker $2 :p
on *:TEXT:!gaia*:*:/me $nick duwt een trechterke in $2 's keelgat en geeft wa maïs en vettige brol... Feeding time in the zoo!
on *:TEXT:!gedraag*:*:/me $2 als je je niet kan gedragen, kan je $3 toch niet krijgen!!
on *:TEXT:!gedrag*:*:/me Zeg $2 kan je je effe normaal gedragen ? Of moet ik vragen dat ze hier het licht voor je uit doen,!!?
on *:TEXT:!geel*:*:/me $nick ziet $2 geel hraah :)
on *:TEXT:!geeuw:*:/me $nick moet er van geeuwen, amaai tis ier saai op de room.
on *:TEXT:!gek:*:/me Laten we allemaal es samen met $nick helemaal gek doen !!
on *:TEXT:!geluk*:*:/me Ooooh, $2 je maakt me happiiiieee !! (l)
on *:TEXT:!gendarm*:*:/me $nick klopt op $2 zoals nen echten gendarm met zijn endeldarm
on *:TEXT:!genees*:*:/me $nick loopt naar het EHBO_kastje neemt een aspirientje geeft dit aan $2 , die zal nu wel vlug genezen zijn
on *:TEXT:!genezever*:*:/me $2 mag ik es een uitstrijkje nemen aub ?
on *:TEXT:!geniet:*:/me $nick geniet met volle teugen
on *:TEXT:!gent:*:/me gent dat es de drei tuurens ne lochte genteneire en de gentsche fieste en est er gien fieste tons moaken we wel fieste
on *:TEXT:!getalife*:*:/me $2 get a life ...
on *:TEXT:!getaroom*:*:/me $2 $3 : get a room... we don't need to see that !
on *:TEXT:!getrouwd*:*:/me $nick en $2 hebben elkaar het ja-woord gegeven, nu blijven zij voorgoed een chat-koppel
on *:TEXT:!ggd*:*:/me $nick vond het een eer $2 te mogen helpen. Ne welgemeende graag gedaan :p
on *:TEXT:!gluur*:*:/me $nick gluurt naar $2 , wa wadde, habba habba die $2 :p
on *:TEXT:!gluurder*:*:/me is $2 weer aan't gluren ja? :p
on *:TEXT:!go*:*:/me go $2 go, jump your ass off ! :p
on *:TEXT:!god*:*:/me voor $nick is $2 zijn God!
on *:TEXT:!goegel*:*:/me $2 ... zoekt maar op! 't Is zo!
on *:TEXT:!goeiemorgen:*:/me $nick zegt es goeiemorgen tegen iedereen die hier aanwezig is :)
on *:TEXT:!goesting*:*:/me Amai zeg, $2, ge doet mij echt goesting krijgen zenne ! {:$}
on *:TEXT:!gooi*:*:/me $nick pakt $2 bij zijn/haar haren en gooit $2 75m12cm ver, daarmee behaalt $nick een nieuw record in dwergwerpen {;-)))}
on *:TEXT:!gordijn*:*:/me $nick rolt $2 in een gordijn, voilà se, inpakken met een stikje en wegwezen wij! :)
on *:TEXT:!grabbel*:*:/me $nick grabbelt $2 stevig vast. It's KNUFFELTIME !!! (k) (k) (k)
on *:TEXT:!graptjen*:*:/me ey $2 tis maar een graptjen é
on *:TEXT:!Gravsjadap:*:/me...kga zwijgen !
on *:TEXT:!greet*:*:/me $nick greets $2 , ellow buddy :)
on *:TEXT:!grijp*:*:/me $nick grijpt $2 stevig vast en laat %2 pas terug los na een uitgebreide knuffelsessie. Knuff Knuff Knuff.
on *:TEXT:!groen*:*:/me groen groen ik ben zo groen! groener dan een erwtensoep is deze welriekende $2 :D
on *:TEXT:!groepsknuff:*:/me Ooouuuh, wat een idee!, laten we allemaal samen een groepsknuffel geven!... zie eens hoe lief:)
on *:TEXT:!groet*:*:/me zou het mogelijk zijn dat iedereen de groeten doet aan $2 dit is een vriendelijk kanaal en daar willen we ons aan houden
on *:TEXT:!grom*:*:/me $nick gromt wat op $2 *grrrrrroooommmmmm*
on *:TEXT:!grrr*:*:/me grrrrr GROM grauw grr grrrrrr @ $2
on *:TEXT:!gz*:*:/me $nick ziet $2 heel graag en belooft dat dat nooit zal veranderen
on *:TEXT:!haai*:*:/me $nick geeft $2 een gruwelijk kletsnatte zoen ter verwelkoming :mrgreen: leef je nog $2 ?
on *:TEXT:!haan*:*:/me jaja $2, zet uwe kam mor al recht en kukelekuut maar eens, da gaat u beter af dan typen:p
on *:TEXT:!haar:*:/me $nick zingt uit volle borst haar ... mijn haar is blauw smurfen blauw :p
on *:TEXT:!hakaf*:*:/me $nick staat klaar met de hakbijl om $2 zijn koppeke af te hakken :twisted:
on *:TEXT:!hakkeuh:*:/me $nick laat die hieltjes es afzien zi en hakken maar!!!! man man man voel die grond es beven man :p :p
on *:TEXT:!hallo:*:/me Hallo Hallo Hallo Iedereen... $nick is er weer!!!
on *:TEXT:!hallokiedokie:*:/me $nick is again in the house :D
on *:TEXT:!hamer*:*:/me Wil ge nen klop van den hamer $2 ? Roep dan drie keer Thor {;)}
on *:TEXT:!hamster:*:/me Hamstertjes zijn ideaal als ze a point gebakken zijn met een sausje van hamsterkeuteltjes erbovenop!
on *:TEXT:!handboeien*:*:/me $nick legt $2 op bed, bindt die vast met handboeien, ow jee $nick wa zijt ge van plan eh? :p
on *:TEXT:!handen:*:/me iedereen handen in de lucht :grrr: en asl afgeven:D :mrgreen:
on *:TEXT:!hap*:*:/me $nick hapt een héél klein stukje uit $2 en roept in %c dat het enorm lekker smaakt, ten aanval allemaal!
on *:TEXT:!happy:*:/me $nick is so happy happy happy kusjes iedereen (l) :p!!
on *:TEXT:!haring*:*:/me Oh, $2, $nick steekt een verse haring in je broek en lacht je hartelijk uit! Haha!
on *:TEXT:!hart*:*:/me $2 is geboren met de baksteen op de juiste plek , diep in de maag :p
on *:TEXT:!hartenbreekster*:*:/me $nick vestigt de aandacht der een keer op dat $2 een echte hartenbreekster is !
on *:TEXT:!hartenbreker*:*:/me $nick vestigt de aandacht der een keer op dat $2 een echte hartenbreker is !
on *:TEXT:!hartje*:*:/me Oooh mijn klein lief $2 , als ik bij jou ben, dan gaat mijn hartje sneller slaan
on *:TEXT:!hartmassage*:*:/me $nick gaat met hamer , beitel en bulldozer in de weer om $2 zijn/haar baksteen te reanimeren :-)
on *:TEXT:!hartstocht*:*:/me $nick is hartstochtelijk verliefd op $2 . Je moet dat hartje eens voelen kloppen zeg, Bonk Bonk Bonk. (l) (l) (l)
on *:TEXT:!hasselt:*:/me Hasselt is jeneverstad he,en hoofdplaats van Limburg
on *:TEXT:!heetst:*:/me ...zoals $nick dus... ? {;)}
on *:TEXT:!heilig:*:/me zie is hoe heilig $2 is! die doet toch niks verkeerd zeker??:p
on *:TEXT:!held*:*:/me $2 - Niet Superman, niet Batman, en ook niet Mega Mindy... maar $2 is $nick zijn/haar échte held! :mrgreen:
on *:TEXT:!help*:*:/me $nick wie aan $2 komt heeft het met $nick te doen, pas maar op want als ik boos word kan ik niet meer stoppen hahahahiiwoehaah...
on *:TEXT:!help:*:/me help help help!
on *:TEXT:!hemel*:*:/me $nick is in de 7e hemel en dat alleen maar door de aanwezigheid van %2 (l) (l) (l)
on *:TEXT:!herhalen*:*:/me een herhalingen aub, dat stoort enorm $2 ! Dagen/weken/maanden/jarenlang storen door steeds weer in advertentiestijl te chatten, daar komen sancties van !
on *:TEXT:!hevig:*:/me $nick gaat eens echt hevig doen juist een stier meuuuuuuuuuuuuuuuuh :p
on *:TEXT:!hey*:*:/me Hey $2 , alles goed? ik doe u de groete van $nick , da's braaf éh :)
on *:TEXT:!high*:*:/me $nick stijgt op tot boven de wolken! $nick is nu helemaal in de 7e hemel, zou dat door %2 komen?
on *:TEXT:!highlight*:*:/me oproep aan $2 - oproep aan $2 -
on *:TEXT:!hit*:*:/me hit $2 slowly , hit $2 quick, hit $2 with a stick :-)))
on *:TEXT:!hmm*:*:/me $2 als je met mij privee wil gaan, zou je dat dan eerst eens vriendelijk willen vragen, en niet zomaar met de deur in huis vallen... DANK U !!!
on *:TEXT:!hmmm*:*:/me $2 als je met mij privee wil gaan, zou je dat dan eerst eens vriendelijk willen vragen, en niet zomaar met de deur in huis vallen... DANK U !!!
on *:TEXT:!hmmmm*:*:/me $2 als je met mij privee wil gaan, zou je dat dan eerst eens vriendelijk willen vragen, en niet zomaar met de deur in huis vallen... DANK U !!!
on *:TEXT:!hmmmmm*:*:/me $2 als je met mij privee wil gaan, zou je dat dan eerst eens vriendelijk willen vragen, en niet zomaar met de deur in huis vallen... DANK U !!!
on *:TEXT:!hoegaarden*:*:/me $nick schenkt ne lekkeren witten in voor $2 geniet daar maar es van! {;)} :p

Joined: Apr 2015
Posts: 8
P
Nutrimatic drinks dispenser
OP Offline
Nutrimatic drinks dispenser
P
Joined: Apr 2015
Posts: 8
Every time some one use a command like !aai i get the error.
I can ignor the error window but its a little bit iritated by it.

Joined: Jan 2004
Posts: 1,358
L
Hoopy frood
Offline
Hoopy frood
L
Joined: Jan 2004
Posts: 1,358
IceChat is not mIRC.

Joined: Apr 2015
Posts: 8
P
Nutrimatic drinks dispenser
OP Offline
Nutrimatic drinks dispenser
P
Joined: Apr 2015
Posts: 8
Originally Posted By: Loki12583
IceChat is not mIRC.

Idd its not a mIRC but it can work on mIRC coding. and im chatting on a IRC server with IceChat so its almost the same i think.
Even de scripting in the IceChat is like a mIRC.
Code:
.Prive:me $1 als je met mij privee wil gaan, zou je dat dan eerst eens vriendelijk willen vragen, en niet zomaar met de deur in huis vallen... DANK U !!!
Information
.Display User Info:/userinfo $nick
.Whois user:whois $nick $nick
.DNS User:dns $nick
Commands
.Invite user:invite $nick #$$?="Enter Channel Name"
.Notice user:notice $nick $$?="Enter Message"
.Query user:query $nick
Op Commands
.Voice user:mode # +v $nick
.DeVoice user:mode # -v $nick
.Op user:mode # +o $nick
.Deop user:mode # -o $nick
.Kick:kick # $nick $$?="Enter Kick Reason"
.Ban Kick NoReason:ban # $mask($host,2) | kick # $nick bye
.Ban Kick:ban # $mask($host,2) | kick # $nick $$?="Enter Kick Reason"
.Ban:ban # $mask($host,2)
CTCP
.Ping:PING $nick
.Version:VERSION $nick
.Page:ctcp $nick Page $$?="Enter Message"
DCC
.Send:dcc send $nick
.Chat:dcc chat $nick
Slaps
.Brick:me slaps $nick with a big red brick
.Trout:me slaps $nick with a 4r8a9i11n13b17o26w trout
Protect List
.Add:/protect $mask($host,10) $chan $network
.Remove:/protect -r $mask($host,10) $chan $network
Auto Op List
.Add:/aop $mask($host,10) $chan $network
.Remove:/aop -r $mask($host,10) $chan $network
Auto Voice List
.Add:/avoice $mask($host,10) $chan $network
.Remove:/avoice -r $mask($host,10) $chan $network

thats 1 of the scripting so you can see thats almost like a mIRC

Joined: Apr 2015
Posts: 8
P
Nutrimatic drinks dispenser
OP Offline
Nutrimatic drinks dispenser
P
Joined: Apr 2015
Posts: 8
Originally Posted By: Raccoon
Need to get a little information about your mIRC client.

What values does the following command spit out:

//echo -a $os $version $md5($mircexe,2)

Code:
[17:42] Unknown Operating System IceChat 7.8 20141213 $md5($mircexe,2)

Joined: Jan 2004
Posts: 1,358
L
Hoopy frood
Offline
Hoopy frood
L
Joined: Jan 2004
Posts: 1,358
Well load the script up in mIRC and see if there's a problem. Otherwise it's an IceChat problem and you'll need to take it up with them.

Joined: Jun 2014
Posts: 248
B
Fjord artisan
Offline
Fjord artisan
B
Joined: Jun 2014
Posts: 248
Well..lol icechat.. anyway

on *:TEXT:!aai*:*:/me $nick aait door de wilde haartjes van $2 tot $2 begint te spinnen van plezier!
on *:TEXT:!aaibaar*:*:

It might have something to do with haveing commands that match each other

Or

on *:TEXT:!aai*:*:/me $nick aait door de wilde haartjes van $2 tot $2 begint te spinnen van plezier!

this has a $2...which might not be filled.

There are random chunks of script that are ...weird

Code:
on *:TEXT:!bloosje	$2 zou beter nick verandere naar bloosje want bij elk lief kusje of knuff'ke krijgt em/ze rooie kaakskes {;)} :p


My guess is that your issue with !aai is because $2 isn't filled...but then again You aren't using mirc soo--weird place to ask about that error message.

Joined: Sep 2011
Posts: 32
F
Ameglian cow
Offline
Ameglian cow
F
Joined: Sep 2011
Posts: 32
Originally Posted By: Belhifet
Well..lol icechat.. anyway

on *:TEXT:!aai*:*:/me $nick aait door de wilde haartjes van $2 tot $2 begint te spinnen van plezier!
on *:TEXT:!aaibaar*:*:

It might have something to do with haveing commands that match each other


Actually, that's relatively easy to handle; the trick is to put the more specific match ahead of the more general match - in the example above, put the !aaibaar* check before the !aai* check - as it is, if I type "!aaibaar", it will match the check for "!aai*" before even checking for "!aaibaar*", whereas if the two lines are reversed and I type "!aaibaad", it will try first to match "!aaibaar*", fail to do so, and then go on to successfully match "!aai*". I ran into this issue while working up a chatterbot of my own, more years ago than I care to admit.

Having pointed that out, though, the OP should definitely be asking about this in an IceChat forum, unless s/he can duplicate the problem using mIRC - just because the two scripting languages are "the same" doesn't mean that the interpreter engines are implemented the same (unless one stole the actual code from the other), and the same code might well work somewhat differently in mIRC than in IceChat.

(Oh, and while I think of it, and not knowing IceChat, I do know that rather than using /me in actions in remotes, mIRC does recommend [or possibly require] the use of /describe #...)

Joined: Feb 2003
Posts: 2,812
Hoopy frood
Offline
Hoopy frood
Joined: Feb 2003
Posts: 2,812
The reason why it matters is mIRC doesn't give error messages like those. There is no way for us to begin to give you help with regards to that error message.

It's worth noting, however, that /me should never be used in a remote event. The correct command is /describe $target

As FreeTrav pointed out.


Well. At least I won lunch.
Good philosophy, see good in bad, I like!
Joined: Apr 2015
Posts: 8
P
Nutrimatic drinks dispenser
OP Offline
Nutrimatic drinks dispenser
P
Joined: Apr 2015
Posts: 8
Originally Posted By: FreeTrav
Originally Posted By: Belhifet
Well..lol icechat.. anyway

on *:TEXT:!aai*:*:/me $nick aait door de wilde haartjes van $2 tot $2 begint te spinnen van plezier!
on *:TEXT:!aaibaar*:*:

It might have something to do with haveing commands that match each other


Actually, that's relatively easy to handle; the trick is to put the more specific match ahead of the more general match - in the example above, put the !aaibaar* check before the !aai* check - as it is, if I type "!aaibaar", it will match the check for "!aai*" before even checking for "!aaibaar*", whereas if the two lines are reversed and I type "!aaibaad", it will try first to match "!aaibaar*", fail to do so, and then go on to successfully match "!aai*". I ran into this issue while working up a chatterbot of my own, more years ago than I care to admit.

Having pointed that out, though, the OP should definitely be asking about this in an IceChat forum, unless s/he can duplicate the problem using mIRC - just because the two scripting languages are "the same" doesn't mean that the interpreter engines are implemented the same (unless one stole the actual code from the other), and the same code might well work somewhat differently in mIRC than in IceChat.

(Oh, and while I think of it, and not knowing IceChat, I do know that rather than using /me in actions in remotes, mIRC does recommend [or possibly require] the use of /describe #...)

I understand and it might work like your are saying.

Joined: Apr 2015
Posts: 8
P
Nutrimatic drinks dispenser
OP Offline
Nutrimatic drinks dispenser
P
Joined: Apr 2015
Posts: 8
Originally Posted By: Raccoon
The reason why it matters is mIRC doesn't give error messages like those. There is no way for us to begin to give you help with regards to that error message.

It's worth noting, however, that /me should never be used in a remote event. The correct command is /describe $target

As FreeTrav pointed out.

Its almost the same scripting so i don't see the difrence with a mIRC and the IceChat. but thanks for the help every one.

Joined: Apr 2015
Posts: 8
P
Nutrimatic drinks dispenser
OP Offline
Nutrimatic drinks dispenser
P
Joined: Apr 2015
Posts: 8
Originally Posted By: Belhifet
Well..lol icechat.. anyway

on *:TEXT:!aai*:*:/me $nick aait door de wilde haartjes van $2 tot $2 begint te spinnen van plezier!
on *:TEXT:!aaibaar*:*:

It might have something to do with haveing commands that match each other

Or

on *:TEXT:!aai*:*:/me $nick aait door de wilde haartjes van $2 tot $2 begint te spinnen van plezier!

this has a $2...which might not be filled.

There are random chunks of script that are ...weird

Code:
on *:TEXT:!bloosje	$2 zou beter nick verandere naar bloosje want bij elk lief kusje of knuff'ke krijgt em/ze rooie kaakskes {;)} :p


My guess is that your issue with !aai is because $2 isn't filled...but then again You aren't using mirc soo--weird place to ask about that error message.


$2 is correct in the chat it self. the space can be a problem i quess. so im going to fix it. thx

Joined: May 2013
Posts: 140
R
Vogon poet
Offline
Vogon poet
R
Joined: May 2013
Posts: 140
on *:TEXT:!wolfie:*:/me Sorry $nick maar Wolfie is van mij afblijven dus

some bots dont like the /me try

on *:TEXT:!wolfie:*:Sorry $nick maar Wolfie is van mij afblijven dus


and look at the output


Link Copied to Clipboard